KECOH SANGAT PASAL ADINDA EVANS NI -.-


Okay Dani Shay Memang Handsome (Y) Hikkkhokkk ^^ Selamat Pagi Dan Assalamualaikum # Pelik Pula Aku Update Blog Pagi Ni -.- Macam Mana Aku Nak Mula Cerita Ni . Aku Nak Mula Dari Mana Ni . Haishhhh Serabuk Serabuk -.- Apalah Aku Ni -.- Takpayah Lah Tulis Kalau Tak Tahu Dari Mulakan -.- Cem Bodoh . Ahhhhhhh ! Aku Tak Kisah ! Aku Nak Update Jugak Pasal Cerita Ni . Heheheeee :-P Well Well Well , Seperti Yang Korang Tahu Sekarang Facebook Sekarang Dah Semak Dengan Page Itu Ini . I Mean Yang Pasal Datin Milano Ni # Atau Lebih Dikenali Sebagai Adinda Evans' . Bila Disoal Pasal Dara , Aku Mengaku . Zaman Sekarang Ni Bukan Semua Perempuan Ada Dara . Janganlah Dipandang Hina Perempuan Yang Tiada Dara . Aku Bercakap Macam Ni Sebab Aku Sedar , Perempuan Atau Anak Gadis Zaman Sekarang Terlalu Sosial Mungkin . Atauuu Ikot Nafsu Yang Dihasut Syaitan Tuuu . Apa Apa Pun Aku Ada Dara Lagi Kay :-) Hikkhokkk ^^ Aku Rasa Cik Adinda Evans' Ni Beranilah Mengaku Yang Dia Macam Tu . Yelah Bukan Semua Anak Gadis Sekarang Berani Mengaku . Bila Ditanya Soal Maruah Diri . Aku Sebagai Budak Perempuan Hingusan Ni , Aku Rasa Maruah Diri Bukan Soal Ada Dara Atau Tak . Dia Soal Kejujuran . Maafkan Aku Kalau Aku Salah Di Sini . Tapi Aku Rasa Tak Elok Jugak Dia Bukak Pekung Di Dada . Menunjukkan Keaibannya Yang Sepatutnya Menjadi Rahsia Antara Dia Dann Ex Boyfienya . Sudah Terlanjur Mahu Cakap Apa . Tapi Post Yang Dia Tak Ada Virgin Tu Dah Pun Dia Padam . Mungkin Pasal Ada Sesetengah Pihak Menyuruh Dia Berbuat Demikian .


Well , Kita Sebagai Orang Islam Tak Patut Buat Page Macam Tuu Untuk Dia . Tak Kesiann Ke Tengok Dia ? Mungkin Dia Mengaku Sebab Orang Ramai Kata Dia Bohsia Whatsoever . So Dia Pun Tertekan Maybe Tu Mengaku . Maafkan Saya Daten Kalau Saya Salah Di Sini :-) Well , Aku Rasa Kita Tak Sepatutnya Maki Hamun Semak Samun Dia Macam Tuuu . Kita Sepatutnya Bimbing Dia Kejalan Yang Benar Dan Sahih . Kehhh Kehhhh # Pehhh Ayat Aku Macam Pensyarah -.- Daten , Saya Harap Daten Bersabarlah Dengan Semua Karenah Manusia . Manusia Memang Tak Pernah Puas Dalam Soal Ni . Bukan Aku Menangkan Cik Adinda Evans' Ni Tapi Aku Rasa Kesian Tengok Dia Kena Maki Hamun Dekat Fb . Semoga Allah Sahaja Memberikan Petunjuk Kepada Dia . Kita Tak Boleh Menghukum Dia Seenaknya Kerana Dosanya Itu , Itu Urusan Allah . Sekarang Cerita Ni Dah Sampai Dekat MHI Dan Semalam Masa Aku View Profile Dia , Harian Metro Dahh Call Dia Tanya Pasal Blog . Dia Hanya Boleh Mengatakan ' No Comment Bye ' . Aku Kesian Lah Tengok Dia . Di Twitter Pula Kecoh Pasal Dia . Dah Tahap Worldwide Tu Wehhh ! Famous Tak Famous ? Gempak Tak Gempak ? Haaaa ? Mungkin Sekarang Dah Jadi Bualan Orang Lain Kan . Sudah Sudahlah Membahas Pasal Ini . Tak Dapat Faedah Pun Memaki Hamun Dia . Berdoa Je Lah Semoga Dia Ada Selalu Di Jalan Kebenaran Allah :-)

Happy Birthday To You , Happy Birthday To You , Happy Birthday To You Adinda Evans' , Happy Birthday To You :-) Hari Ni Birthday You Kan ? Enjoy Ya ? Jangan Fikir Sangat Benda Macam Gini . May Allah Bless You .