Mak datang lagi! Hihi :P


Hai eberibadi. How are you. Lama dah aku tinggalkan blog bucuk aku muahh muahh ni. Fuhhh fuhh berhabuk 6 inchi tebalnya. Haha, mak datang lagi nyah! Sebelum apa apa terlambat kita masih di bulan syawal yang mulia marilah kita berjabat tangan memohon keampuanan. Aisehhh ayat aku. Hihi aku menyusun dua puluh jari termasuk dengan jari kaki aku sekali memohon keampunan jika aku ada tersalah bahasa, tersepuk kepala korang, ter apa apa lah yang buat korang sakit hati ye. Maaf dipinta setulus hati mak nyah :) Hikhokkk ^^

Aku lama menghilangkan diri sebab biasalah, bila malas, apa benda nak buat semua tak boleh. Apa pun tak boleh! Hehe, masa hari raya hari tu kan awak kan kita dapat duit raya lebih kurang 200++ Nilai tu sangat banyak bagi aku yang berusia 13 tahun nak masuk 14 ni. Hihi korang punya duit raya menggunung tak tahun ni? Mestilahkan :)

Lifestyle aku biasalahkan, bangun, online, makan, mandi, online dan tidur tanpa belajar. Semalam hari malaysia, aku dengan bagusnya tidur dekat rumah. Hihi Happy Birthday Malaysia! Im proud to be Malaysian jyeahhh. Hoyeahh hoyeahhh. Hihi ala mak aku ni bising pulak time aku nak menncurahkan pelbagai pengalaman kat korang. Till then. Bai bloggers! :) Stay positive :) Assalamualaikum.