17




Its 12 am #drum roll please and put some fireworks. And I would like to wish. Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to ayehh happy birthday to you. Yeayyyy #tiup lilin dan tepuk tangan. Hihi selamat ulang tahun yang ke-17 awak :) Dah tuakan awak sorang ni tapi tapelah wak. Engkaukan tetap tak handsome di hatiku :P Tetapp takk handsome k :P Saya harap birthday awak kali ni dan life awak masa 17 ni will be the best moment ever. Sorry saya tade hadiah untuk awak :( Saya hanya mampu wish dan lambai tangan dari jauh. Awak jangan sedih. Saya ada kat sinii dengan awak. Aicecehhhhh kenkonon suwet habis ah? -.- Mencik ah macam ni. Haha k tak tak, saya doakan semoga awak panjang umur and bolehlah belanja saya makan eskem bila naik cameronkan? Plus, saya doakan semoga Allah murahkan rezeki awak. Sentiasa :) Awak jangan putus asa belajar Mathematics ye :) Saya doakan jugak jugak awak dapat keputusan SPM yang cemerlang. Keputusan yang boleh awak bangga-banggakan. And I would like to mintak maaf dengan awak. Manalah tahu kalau kalau saya ada salah silap. Tak salahkan nak mintak maaf? Hihi, nati bila nak tiup lilin dekat kek awak, awak jangan lupa dekat saya T.T Kata nak buat birthday party. Saya dengan awak dengan nenek awak je. Aihhh bila nak jadi ni? :P Apa pun tade lagi nih? Apa celup lu ni tookkkkk? Hihi, kepada ayehh yang sibuk tengah buat hw sekarang, maybe ada yang dah wish awak dulu, mungkin saya terlambat. Tapi saya tak pernah lupa :) Mungkin post saya untuk awak memang macam tak cool dan tak sweet langsung, tapi as least Im done what I wish to be done. Lagi sekali happy birthday Muhammad Ariff Syafzann b. Nordin :) Have a blast birthday boy! 





Ikhlas dari sanubarikuuuuuuuuuuuuuuuu,
Rarot