Cikgu pun kena jaga sikap jugak.


Today is ze last day on this year. The last Saturday. Tomorrow is a new day of new year for everyone. Also for me. I dont know whether this is my last entry for this year or not.

//Assalamualaikum and good morning semua orang.

Masa aku tengah cari idea nak menulis tetiba my sister balik dari sekolah terus marah marah. Dia nak naik form 5 and kena amik buku teks hari ni. Aku depan tv ni dengar dia jerit jerit pun macam *Apa kau balik balik terus nak marah marah* Dia cerita yang lepas dia amik buku tew, cikgu suruh tulis number siri buku teks. Dia tanya cikgu tu ada pen ke tak. Kalau ada dia nak pinjam. Tetiba pulak cikgu tu YELLING at her and say 'Awak ingat pinjaman buku teks ni ada sekali dengan package pen ke' Dia menjerit pulak dekat tengah orang ramai. Mananya kakak aku tak marah. Kalau aku pun aku jadi marah. Dia nak PINJAM pen je kot bukannya MINTAK nak bawak balik terus. Hormatlah sikit student even though awak tuu cikgu. Eh? Tak patutlah cikgu nak menjerit dekat kakak saya pasal dia tanya benda tu. Salah sangat ke dia tanya tu? Hmm? Salah sangat? Tapi bila student lain tanya. Elok je awak tak menjerit jerit kat pelajar tu. Is it fair? Huh? Fikir sendirilah eh? Awak dah besar panjang dah. 

Ekceli kita nak cerita tu je :3 Saje menggedik nak menulis pepagi ni. Aku nak mandi! Bai!

The girl,
Rara