Contest blog paling comel


Hai you guys. Assalamualaikum :3 How do you do? Im not feeling well. Pening gila doh hari ni T.T Aku pun tak tau kenapa. Musim kot kan? Tehee :)

As korang semua sedia maklum. Ada banner about a contest kat atas kan. Haa pasal tuu aku buat post ni :3 Ekceli kita kena tag je :3 Kita pun tak tahu menahu pasal contest contest ni. Maklumlah baru first time. Selalu tengok dekat blog orang je. Tak join pun. Sebab aku rasa cam tade harapan nak menang. Lol. 

Tapi...tapi...Takpelah. Aku taknak orang yang dah tagkan aku tu hampa sebab aku ignore je benda alah ini. Hewhew. Just wish me luck okay! :3 Mana tahu aku jadi pemenang ke kan :3 Rezeki lah tu namanye. Alright, just for more information about this contest you guys just pergi dekat sini. Untuk tahu semua syarat dia ke kan.

//Wish me luck! :3

Im tagging: