Hai! Besok saya kena pergi sekolah.

pumpkim:

ily bears


Hai semua. 

//Assalamualaikum.

Tahun 2011 semua sudah jadi kenangan. 2012 is a new chapter of my life. Memang banyak kenangan tahun lepas. Memang banyak. Tak dapat aku nak senarai satu satu. It just. Semuanya aku sorang yang tahu. Dapat kawan baru :) Kenal my chinese bestfriend, Heng Yong Ling. Dapat hadiah during my birthday. Dapat kenal dengan Ariff Syafzann :) 

//Untung sangat.

Besok sekolah. Jangan nak sengeh sangatlah kat orang. Kan? Tahu ah dah habis sekolah. Gua ni? Tak habis habis. Bosan tau dok sekolah? Bosan! Kalau tahun ni tak exam mestilah bolehh watlek watpeace je. Ni yang ada exam ni yang spoil siket tu. Demit. Besok kena bangun awal pulak tuuuuuuuuuuuuu. Memang malas tahap dewa. Siapa suka pergi sekolah? Angkat sikit tangan? Oh takde siapa? Ok kita geng.

Besok gua jadi 'senior'. Gua ada adik adik bawah gua *Devil laugh* Gua dah 15 tahun woo. Hormat sikit. K tak lawak langsung. Start from tomorrow, I'll love my books. I'll make my parents proud. InsyaAllah. No facebook no twitter. Ohh sad lyf3. Kadang kadang gua update lah jugak blog ni. Hiwhiw. So korang dah sedia ke semua? Nak sekolah besok? Baju semua siap dah? Bukuu? Kasut dah siap dah? Ohh belum? Aku dah :D 

Selamat bersekolah semua. Jangan hempuk cikgu kalau besok dia start bagi kerja sekolah bertimbun. Im gonna miss you guys :') Assalamualaikum.


The girl,
Rara